Täna esines häireid Swedbanki kaardimaksetega ning ka internetipanka sisselogimine ja kasutamine oli aeglane. Nüüd on probleem lahendatud ja elektroonilised kanalid töötavad taas tõrgeteta, teatas pank.

- Swedbank
- Foto: Scanpix/Reuters
Swedbank teatas, et tänased tõrked ei mõjutanud kuidagi automaatsete maksete, nagu näiteks püsimaksekorraldus, liikumist. Probleem oli lehele sisse logimisega.
Kui kliendid said maksete tegemisel selle kohta pangast kinnituse, läksid need ka läbi. Juhul kui ei saanud kinnitust või ei pääsenud netipanka, siis tuleks nüüd uuesti ülekanne teha.
Kui klientidel on jäänud täna mõni ülekanne tegemata, siis esmalt tuleks sisse logida interneti- või mobiilipanka ja kontrollida maksete ajaloost, kas makse õnnestus või mitte. Kui ei, tuleks makse uuesti sooritada.
Juhul kui esineb endiselt probleeme maksete tegemisega, palub pank helistada nõustamiskeskuse numbrile 6 310 310 ja küsida sealt abi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!